Odlomak

 

1. Definisanje marketinga

Prema Kotleru (jedan od vodećih marketing eksperata u svetu) marketing je nauka i umetnost stvaranja i održavanja potrošača i profita. Postoje 2 definicije marketinga: društvena i upravljačka. Društvena definicja marketinga predstavlja ulogu marketinga u društvu i glasi: Marketing je društveni proces gde pojedinci ili grupe dobijaju ono što im je potrebno ili što žele, i to stvaranjem, ponudom ili razmenom vrednosti proizvoda i usluga sa drugima. Po upravljačkoj definiciji marketing se opisuje kao umetnost prodaje proizvoda.

Prema Drakeru, prodaja nije najvažniji deo marketinga, već je cilj marketinga da tako dobro upozna kupca i shvati koji proizvod ili usluga mu odgovaraju, da se oni sami prodaju.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 94 stranica
  • Marketing -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Skripte

2 replies on “Marketing”

ance4anka88 says:

marketing je najrasprostranjeniji po proizvodima

Komentari