Odlomak

Na samom početku ovog rada biće reči o osnovama lanaca snabdevanja, strukturama mreža, o značaju, strukturi, kao i o analizi distrubitivnog dela lanca snabdevanja, gde će se govoriti i o problemima upravljanja distubitivnog dela lanca snabdevanja, a zatim i o motivima i o metodama distrubitivnog dela. U daljem radu će se obratiti pažnja na kompaniju koja se zove Amazon. Za samo dvadeset i dve godine poslovanja, uspeli su da nadmaše sva očekivanja kupovine, ali i da ostvare veliki profit.
Upravo nam ovo pokazuje da je fokus savremenih organizacija zasnovanih na konceptu upravljanja lacima snabdevanja nastao kao odgovor na stalne poslovne zahteve koji se odnose na unrapređenje poslovnih procesa, fleksibilnosti, agilnosti i kolaboracije lanaca snabdevanja.
Mali je broj kompanija koje imaju kontrolu nad većim delom celokupnog procesa dodavanja vrednosti proizvodima. Preduzimanje akcija za unapređenje vrednosti proizvoda više nije u nadležnosti pojedinačnih kompanija, već čitavog lanca snabdevanja. To doprinosi promeni odnosa konkurencije na tržištu, u smislu sve izraženijeg takmičenja između lanaca snabdevanja, a ne pojedinačnih kompanija.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Mašinstvo

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari