Istorija broja pi
Objavio Lejla1111111 13. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Matematika, Pedagogija
Objavio studenti.rs 14. novembar 2019. Prijavi dokument
Dete doživljava vreme od samog početka života kroz svoju psihomotornu aktivnost, a zatim se sa razvojem i misaonim procesima iznova prepoznaje i doživljava. Opažanje vremena počinje uspostavljanjem određenog rasporeda u životu deteta. Prilagođavanje deteta ustaljenom vremenskom ritmu i korišćenje objektivnih pokazatelja (svakodnevni život, prirodne pojave i sl.) predstavljaju pravi način opažanja vremena.
Kada govorimo o razvijanju pojma vremena najpre moramo istaći da postoje izvesne poteškoće u njegovom razvijanju upravo zbog apstraktnosti ove veličine, nemogućnosti da se vreme opazi čulima i nerazvijenosti mentalnih i psihičkih stuktura predškolskog deteta.
Objavio Lejla1111111 13. mart 2024.
Objavio dejana1995 31. januar 2024.
Objavio mara26 06. januar 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.