Odlomak

Dete doživljava vreme od samog početka života kroz svoju psihomotornu aktivnost, a zatim se sa razvojem i misaonim procesima iznova prepoznaje i doživljava. Opažanje vremena počinje uspostavljanjem određenog rasporeda u životu deteta. Prilagođavanje deteta ustaljenom vremenskom ritmu i korišćenje objektivnih pokazatelja (svakodnevni život, prirodne pojave i sl.) predstavljaju pravi način opažanja vremena.
Kada govorimo o razvijanju pojma vremena najpre moramo istaći da postoje izvesne poteškoće u njegovom razvijanju upravo zbog apstraktnosti ove veličine, nemogućnosti da se vreme opazi čulima i nerazvijenosti mentalnih i psihičkih stuktura predškolskog deteta.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Metodika razvoja početnih matematičkih pojmova -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Matematika, Pedagogija
  • Srbija,  Kikinda,  Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Kikindi  

Više u Matematika

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari