Istorija broja pi
Objavio Lejla1111111 13. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Matematika
Objavio studenti.rs 23. maj 2019. Prijavi dokument
Sa gledišta matematike merenje je pojam koji leži u samim osnovama matematike i predstavlja u geometriji iznalaženje mere nekog ograničenog, beskonačnog skupa tačaka, duži, površi, tela. Na predškolskom uzrastu, merenje je pojednostavljeno i primereno deci i njihovim intelektualnim sposobnostima. Stoga treba istaći da je merenje upoređivanje istovrsnih veličina; tj. dužina se meri jediničnom duži, a masa jediničnom masom; svakoj mernoj veličini pridružuje se merni broj.
Jedan od osnovnih ciljeva razvijanja pojma merenja je da deca od ranog uzrasta shvate proces upoređivanja i pojam merenja veličina, pojam jedinice mere i pojam mere (najpre nestandardne, pa onda standardne) i pravilno imenovanje ovih pojmova kroz igrolike aktivnosti i životne situacije.
Praktičnim merenjem predmeta i materijala deca se osposobljavaju: za snalaženje u određenim situacijama, u prodavnici, na pijaci, u kući; za bolje shvatanje suštine broja i brojevnih operacija. Pored toga , snažno se podstiče razvoj psihičkih i mentalnih operacija i operacionog mišljenja, razvija se osećaj za procenu i kvantitativni odnos veličina predmeta, kao i što bogate svoj rečnik novim terminima.
Objavio Lejla1111111 13. mart 2024.
Objavio dejana1995 31. januar 2024.
Objavio mara26 06. januar 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.