Odlomak

Zdravstveni radnici svih profila, posebno sestre u svom profesionalnom radu, su gotovo uvek u situaciji da uspešnost njihovog rada zavisi od komunikacionih veština gde se na prvom mestu stavlja sposobnost da slušaju, da pruže utehu i podršku, što sa druge strane omogućava pacijentu ѕadovoljstvo u lečenju i pruženim uslugama.
Potrebno je da pre svega dobro poznaju i razumeju sebe (što nije nimalo lako) jer nije uvek jednostavno uvideti razliku između onoga šta mislimo o sebi i onoga šta drugi misle o nama kao i onoga što stvarno jesmo.
U kontaktu sa drugim ljudima neminovno dolazi do situacija u kojima su potrebe i želje dve strane suprotstavljene, odnosno, nalaze se u konfliktu. Konflikti i neslaganja među ljudima predstavljaju normalnu stvar. Različiti ljudi imaju različite ciljeve, želje i stremljenja i mogu se slučajno ili namerno naći jedni drugima na putu njihovog ostvarenja. Od našeg ponašanja zavisi kakav će biti krajnji ishod.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari