Predstavljanje prostornih podataka
Objavio DJ96 21. april 2022.
Seminarski radovi, Skripte, Saobraćaj
Objavio studenti.rs 07. jul 2016. Prijavi dokument
Marketing se posmatra kao niz aktivnoisti koje preduzeće preduzima radi postizanja što boljih rezultata na tržištu-prodaja, profit, tržišno učešće, učvršćivanje pozicije na tržištu, osvajanje novih tržišta.Ostvarenje navedenih ciljeva bazira se na obavljenom istraživanju i proučavanju okruženja i tržišta, razvoju proizvoda i usluga, izradi programa marketinga, određivanju cijena, prodaji i distribuciji, promociji i komunikaciji, obezbeđenju postprodajnih usluga, itd.Iz ovog proizilazi da se aktivnosti marketinga baziraju na analizi domaćeg i medjunarodnog okruženja sa posebnim osvrtom na društveno-političke, ekonomske, tehnološke, demografske, sociokulturne i institucione faktore, uključujući planiranje marketinga, razvijanje marketing strategije i taktike i marketing kontrolu i reviziju.
Objavio DJ96 21. april 2022.
Objavio fiki_97 20. april 2022.
Objavio dragan79 11. april 2022.
Objavio dejana1995 17. maj 2022.
Objavio dejana1995 17. maj 2022.
Objavio 420stnd 12. maj 2022.
Objavio nvvaske99 18. maj 2022.
Objavio seminaristkinja 18. maj 2022.
Objavio djekavlada10 17. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.