Odlomak

‘- Marketing je orijentacija na što potpunije zadovoljavanje potreba kupaca I potrošača, uz ostvarenje profita.
-Zadatak marketinga u buducnosti je nalazenje nacina dostizanja tacke zadovoljenja interesa proizvodjaca,interesa potrosaca i interesa drust
Marketing koncept zasnovan na vrednosti- Dostizanje konkurentske prednosti u novoj marketing eri znači usvajanje nove perspektive I marketing koncepta zasnovanog na vrednosti. Prema ovom konceptu preduzeće dodeljuje marketingu centralnu ulogu u ostvarivanju poslovnog uspeha. Novi marketing koncept zasniva se na 4 principa: primarni je povećanje vrednosti za potrošače; drugi je povećanje vrednosti za preduzeće; treći je povećanje vrednosti za društvenu zajednicu i četvrti se odnosi na povećanje vrednosti za zaposlene u preduzeću.
Nove marketing ideje I Inovacije podrazumevaju:
1) unapređenje postojećih ili kreiranje novih proizvoda I usluga;
2) nove tehnologije;
3) nove proizvodne procese;
4) nove marketing metode;
5) nove kanale lanca snabdevanja;
6) nove metode upravljanja…

2.SUSTINA MEDJUNARODNOG MARKETING KONCEPTA I NJEGOVE SPECIFICNOSTI
-MM predstavlja savremenu koncepciju kreiranja i ostvarivanja trzisnog uspeha u medjunarodnim i svetskim razmerama.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Skripte

Komentari