Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio Andrijana92 27. mart 2014. Prijavi dokument
UVOD
Tema ovog seminarskog rada je „Lična prodaja“, predmet Marketing. Lična prodaja se realizuje direktnim kontaktom između prodavca i kupca, i ta je metoda prodaje najviše zastupljena. U ovom seminarskom radu obradiću sljedeće:
• Lična prodaja kao promociona aktivnost,
• Oblici lične prodaje,
• Upravljanje prodajom,
• Strukturiranje prodajne operative,
• Značaj lične prodaje,
• Karakteristike lične prodaje,
• Profesionalizam u procesu lične prodaje.
2.LIČNA PRODAJA KAO PROMOCIONA AKTIVNOST
Lična prodaja je jedna od najznačajnijih promocionih aktivnost, njihov zadatak je da neposredno prezentira proizvod kupcu, i da istakne njihove koristi i prednosti koje će kupac da dobije i ubjedi kupca da kupi proizvod. Ostali oblici predstavljaju bezlično masovno komuniciranje, i sa onima koji nisu potencijalni potrošači, dotle je lična prodaja usmjerena samo na komuniciranje sa potencijalnim kupcima, odnosno potrošačima. Lična prodaja je dovela do stvarne prodaje i prenosa vlasništva nad robom.
Prodavac bi trebao, ne samo da proda robu, nego da i promoviše svoje proizvode noseći sa sobom razne kataloge, prospekte, uzorke, filmove i druge promocione materijale, kako bi u svom obraćanju potencijalnim kupcima bio što uvjerljiviji. Isto tako bi trebao da iskoristi posjetu i kontakte sa potencijalnim kupcima da prikupi što više podataka i informacija o njihovim potrebama i problemima u iskorištavanju proizvoda i o aktivnostima konkurencije, te da te informacije vrati natrag u preduzeće.
Lična prodaja ima prednost kad je preduzeće malo i nema dovoljno sredstava za ulaganje u propagandu, kad je tržište koncentirisano, kad je potrebno demonstrirati poizvod, kad su rijetke kupovine, i kad se radi o potrebi instaliranja i davanju posebnih instrukcija za pravilno korištenje proizvoda.
„Već je istaknuto da je lična prodaja zastupljena kod proizvodnih dobara i dijelom kod trajnih potrošnih dobara, te kod prodaje knjiga i osiguranja. Industrijski kupac se suočava sa mnoštvom problema za koje traži riješenje. Prodavac opreme, pored marketinškog obrazovanja, mora imati i visoko tehničko obrazovanje, kako bi mogao kreativnim prijedlozima doprinijeti rješenju problema s kojima se potrošač suočava. Poslovni ljudi žele da kontaktiraju sa prodavcima koji dobro poznaju svoj posao, svoje proizvode i svoje preduzeće koji imaju razumjevanje za probleme i zahtjeve potrošača. Često prodavac angažuje eksperte sa isključivim zadatkom da izučavaju probleme postrojenja u iskorištavanju.“
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.