Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 02. jul 2018. Prijavi dokument
Savremeno poslovanje ukazuje da se višegodišnje teorijske pretpostavke i saznanja o značenju i značaju brendiranja u praksi pokazuju izuzetno efikasnim, odnosno da je brendiranje postalo preduslov i jedan od najboljih načina za uspešan plasman proizvoda ili usluga na tržištu. Razlog tome su oštra konkurencija, turbulentno tržište i sami potrošači, koji od velikog broja istorodnih proizvoda treba da se animiraju da odaberu i kupe određeni brend, ponove kupovinu i naposletku postanu lojalni potrošači. U današnjim uslovima, na globalnom nivou, kvalitet i cena proizvoda i usluga, iako bitni, više nisu glavni parametri pri kupovini.
Potrošač se danas identifikuje sa imidžom proizvoda i emotivno povezuje sa njim, tako da je vrlo važno postalo ono šta o proizvodu misli i oseća prosečan potrošač. Uspešna strategija brendiranja je pažljivo planirana, dizajnirana i implementirana.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.