Odlomak

Logistiku možemo posmatrati kao skup aktivnosti koje imaju za cilj da se radi brže, bolje efikasnije, kvlitetnije, jeftinije i pravovremeno. Logistika može, a posebno kada je u dobroj sprezi sa marketingom, koji predstavlja skup aktivnosti, čiji je cilj da se zadovolje zahtevi, potrebe i želje korisnika – potrošača – kupaca vodeći pri tome računa o njihovoj finansijskoj moći, da obezbedi preduzeću značajniju konkurentsku prednost.
Logistika preduzeća, predstavlja skup zadataka i izvedenih mera za obezbeđenje optimalnog protoka materijalnih dobara, informacija i vrednosti u procesu transformacije predmeta rada u okviru reprodukcionog lanca nekog preduzeća počev od njegovih isporučilaca, preko proizvodnje pa do krajnjeg potrošača. Skraćeno se može formulisati: Logistika preduzeća se bavi upravljanjem tokovima materijalnih dobara i pripadajućih informacija u odgovarajućoj mreži. Cilj logistike preduzeća jeste da stvori odgovarajuće preduslove i obezbedi, u smislu gore navedene definicije, stavljanje na raspolaganje:

• pravih objekata (predmeta),
• u pravo vreme,
• na pravom mestu,
• u odgovarajućoj količini,
• sa odgovarajućim kvalitetom,
• odgovarajućim informacijama,
• po konkurentnoj ceni.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 20 stranica
  • Poslovna logistika -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Sremski Karlovci,  UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet za uslužni biznis  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari