Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 13. novembar 2017. Prijavi dokument
Znamo da zaposleni mogu očekivati pokušaj smanjenja izostajanja. Dakle, ne iznenađuje relativno jak dokaz koji sugeriše da posvećeni i zadovoljni zaposleni imaju nisku stopu obrta i izostajanja sa posla. Zato većina menadžera žele da smanje broj registracija i odsustva – posebno među njihovim najproduktivnijim zaposlenima – treba da rade stvari koje garantuju pozitivne poslovne stavove. Izostajanje može da se koriguje. Ako zaposleni zahtevaju da se angažuju u aktivnostima koje se pojavljuju u skladu sa njima ili su u suprotnostima sa njihovim stavovima, menadžeri se trebaju setiti da pritisak za poboljšanjem izostajanja sa posla se doživljava kao nametnuto od spolja i nekontrolišuće. Pritisak je takođe smanjen ako su nagrade značajne dovoljno da naprave pomak u izostajanju.
Ali hajde da ne mešamo zadovoljne radnike sa produktivnim radnicima.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.