Odlomak

UVOD:

Elektronska trgovina i globalna utakmica su doveli do toga da kompanije misle strateški o svojim poslovnim procesima, i upravljanju svojih odnosa sa kupcima i dobavljačima.
Da bi preživele, moraju naći način pružanje veće vrednosti i bolje usluge kupcima po nižoj ceni. Rešenje leži u poboljšanju poslovnih procesa za interakciju sa kupcima i za proizvodnju I isporuku proizvoda ili usluga.
Umesto da se tretiraju kao izvor prihoda, kupci se sada posmatraju kao dugoročna imovina, koja će biti odgajana kroz menadžment odnosa sa kupcima(CRM)
CRM je termin informatičke industrije koji označava metodologije, softver i obično i internet performanse, koje pomažu preduzeću da na organizovan način upravlja odnosima sa svojim klijentima. (1)
CRM je veoma koristan instrument koji banke koriste u funkciji povećanje profitabilnosti svojih klijenata.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Markting i Internet marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  Visoka škola strukovnih studija za informacione i komunikacione tehnologije  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari