Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 06. novembar 2018. Prijavi dokument
UVOD:
Elektronska trgovina i globalna utakmica su doveli do toga da kompanije misle strateški o svojim poslovnim procesima, i upravljanju svojih odnosa sa kupcima i dobavljačima.
Da bi preživele, moraju naći način pružanje veće vrednosti i bolje usluge kupcima po nižoj ceni. Rešenje leži u poboljšanju poslovnih procesa za interakciju sa kupcima i za proizvodnju I isporuku proizvoda ili usluga.
Umesto da se tretiraju kao izvor prihoda, kupci se sada posmatraju kao dugoročna imovina, koja će biti odgajana kroz menadžment odnosa sa kupcima(CRM)
CRM je termin informatičke industrije koji označava metodologije, softver i obično i internet performanse, koje pomažu preduzeću da na organizovan način upravlja odnosima sa svojim klijentima. (1)
CRM je veoma koristan instrument koji banke koriste u funkciji povećanje profitabilnosti svojih klijenata.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.