Odlomak

Druga polovina 20. vijeka obilježena je sa izuzetno dinamičnim razvojem uslužnog sektora, odnosno usluga, što je doprinjelo ublažavanju posljedica svih poslijeratnih recesija, kao i podsticanju svakog ekonomskog oporavka. Na početku 21. vijeka usluge su oličene u gotovo svim proizvodnim ekonomijama, bez obzira da li su ponuđene za potrebe proizvođača, ili potrebe krajnjeg potrošača. Uslužne aktivnosti su sadržane u svakom procesu ekonomske promjene, bilo da je u pitanju restruktuiranje, rast ili opadanje, na lokalnom, regionalnom, nacionalnom ili internacionalnom nivou.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Proizvodni i uslužni menadžment Prof. dr Nebojša Matić
  • Školska godina: Prof. dr Nebojša Matić
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Bosna i Hercegovina,  Banja Luka,  Univerzitet za poslovne studije u Banja Luci  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari