Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 06. novembar 2018. Prijavi dokument
Može se reći da brend predstavlja spoj fizičkih, estetskih, racionalnih i emocionalnih elemenata koji su rezultat iskustava velikog broja ljudi. Brend takođe označava značajnu korporativnu vrednost koja može biti izazov ali i šansa za uspešno poslovanje u globalnom konkurentnom okruženju.
Novi milenijum donosi sa sobom nove i revolucionarne promene. Promene u svim sferama ljudske aktivnosti su postale toliko učestale da se dešavaju gotovo svakodnevno i veoma je teško pratiti njihov tempo i dalji pravac delovanja. Težište i glavna preokupacija svetske privrede postaje kupac kao individua, njegove potrebe, navike, odluke a kao najznačajnije – emocije. Mark Gobe u svojoj knjizi “Emocionalno brendiranje” govori o načinu na koji najveće svetske kompanije vrše povezivanje sa kupcima. Psihološki faktor počinje da igra veoma važnu i ozbiljnu ulogu u poslovnom svetu. Kada je svima izgledalo da su sve ideje istrošene, pojavio se novi ključ uspeha, ruka spasa za proizvođače koja garantuje siguran pogodak – to su ljudska osećanja! Ljudsko biće je jako emotivno i osetljivo. Emocije su u stanju ružno učiniti lepim, prijatnim, uzbudljivim, atraktivnim. Srce vrlo često uspeva da pobedi razum pa se treba usredsrediti na srce kupca i pokušati ga osvojiti, pridobiti njegove simpatije i naklonost. Na taj način kupac se pretvara u lojalnog i stalnog poslovnog partnera koji bezuslovno veruje datom preduzeću.
Naizgled zvuči jednostavno, ali nije. Trnovit je put do srca potrošača. Jedan od načina je kreirati uspešan i prepoznatljiv brend. Kupac stalno zahteva neke novine, specifične dodatne vrednosti, sitne promene koje i te kako mogu uticati na njegovo razmišljanje da li će ponovo kupiti i konzumirati određeni proizvod i doneti mu zadovoljstvo ili nezadovoljstvo. Brend je odličan način ostvarivanja i dodavanja tih posebnih vrednosti proizvodu ili usluzi. On ne služi samo ostvarivanju osnovnog cilja preduzeća ili kompanije već daje kompletnu sliku o svemu što kompanija radi i šta zapravo jeste.
Svesni smo da živimo u svetu brendova , tako da se koncept brenda sve više razvija i primenjuje. Koncept brenda se primenjuje ne samo na preduzeća već i fudbalske timove, humanitarne organizacije, političke ideje…što je nekada možda bilo nezamislivo.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.