Odlomak

UVOD
Kao što je poznato, menadžment predstavlja odgovarajuću veštinu vođenja poslova pomoću i preko ljudi. To podrazumeva i odgovarajuću aktivnost menadžera u pravcu uticanja na ljude kako bi poslovanje preduzeća, ili drugih organizacionih sistema bilo što uspešnije.
U ovom zadatku cemo obraditi doprinos poslovne kulture i morala uspehu u poslovnom pregovaranju.
Suština je u tome da se pravila bontona i standardi usvoje tako da postanu deo vlastitog ponašanja. Pažnja i poštovanje koje ukazujemo ljudima u procesu komunikacije su primarni pokazatelji vlastitog vaspitanja i dobre volje.
Međunarodna razmena robe i usluga obuhvata čitav svet i u njoj se uspostavljaju odnosi između poslovnih ljudi iz raznih krajeva sveta, koji se međusobno razlikuju po tome što predstavljaju različite ekonomske snage, imaju različita shvataanja, interese, običaje i različite kulture. Već u samom početku razvoja međunarodne razmene niknula je potreba da se urede pojedini postupci u spoljnotrgovinskom poslovanju te da se utvrde norme poslovanja i poslovnog ponašanja, koji bi postali jedinstveni za sve učesnike u međunarodnoj razmeni.
Da bi se shvatila suština problema koji obrađuje ovaj rad , u prvom delu je uvod u u ovaj rad, u drugom delu sam obradila osnovne pojmove komunikacije pojam i suštinu. U trećem delu su obrađeni osnovni oblici komuniciranja. U četvrtom pslovne komunikacije, obeležja poslovnog komuniciranja. U petom delu sam obradila poslovno ponasanje i doprinos kulture i morala uspehu u poslovnom pregovaranju i u šestom delu zaključak celokupnog rada.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari