Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
Objavio Budala123 04. jun 2012. Prijavi dokument
UVOD
Kao što je poznato, menadžment predstavlja odgovarajuću veštinu vođenja poslova pomoću i preko ljudi. To podrazumeva i odgovarajuću aktivnost menadžera u pravcu uticanja na ljude kako bi poslovanje preduzeća, ili drugih organizacionih sistema bilo što uspešnije.
U ovom zadatku cemo obraditi doprinos poslovne kulture i morala uspehu u poslovnom pregovaranju.
Suština je u tome da se pravila bontona i standardi usvoje tako da postanu deo vlastitog ponašanja. Pažnja i poštovanje koje ukazujemo ljudima u procesu komunikacije su primarni pokazatelji vlastitog vaspitanja i dobre volje.
Međunarodna razmena robe i usluga obuhvata čitav svet i u njoj se uspostavljaju odnosi između poslovnih ljudi iz raznih krajeva sveta, koji se međusobno razlikuju po tome što predstavljaju različite ekonomske snage, imaju različita shvataanja, interese, običaje i različite kulture. Već u samom početku razvoja međunarodne razmene niknula je potreba da se urede pojedini postupci u spoljnotrgovinskom poslovanju te da se utvrde norme poslovanja i poslovnog ponašanja, koji bi postali jedinstveni za sve učesnike u međunarodnoj razmeni.
Da bi se shvatila suština problema koji obrađuje ovaj rad , u prvom delu je uvod u u ovaj rad, u drugom delu sam obradila osnovne pojmove komunikacije pojam i suštinu. U trećem delu su obrađeni osnovni oblici komuniciranja. U četvrtom pslovne komunikacije, obeležja poslovnog komuniciranja. U petom delu sam obradila poslovno ponasanje i doprinos kulture i morala uspehu u poslovnom pregovaranju i u šestom delu zaključak celokupnog rada.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.