Odlomak

Uvod
U ovom radu obrađen je poslovni plan preduzeća “Nameštaj“ Beograd – Samostalne zanatske radnja za izradu i opravku predmeta od drveta i pločastih materijala sa sedištem u Rakovici u Beogradu.

Firma se bavi proizvodnjom nameštaja i pruženjem usluga vezanih za popravku istog. Vizija firme je da na što bolji način zadovolji potrebe klijenata, osvoji značajno tržišno učešće na što široj teritoriji, uz održavanje postojećeg zadovoljavajućeg kvaliteta i širenja asortimana proizvoda i da shodno potrebama tržišta povećava obim proizvodnje. Misija firme je da praćenjem zahteva potrošača i potreba tržišta dopunjuje svoj asortiman stolarskih proizvoda i usluga uz povećanje kvaliteta; da svojim poslovnim aktivnostima obezbedi spregu tradicionalne primarne proizvodnje i dostignuća savrmene drvno-prerađivačke i prozvodne tehnologije i na taj način ostvari diferentne prednosti u odnosu na konkurenciju.

Glavni ciljevi firme za 2007. godinu su implementacija nove marketing strategija, ekspanzija ciljne kategorije tržišta na širu teritoriju, učestvovanje na Beogradskom sajmu nameštaja radi marketinške prezentacije proizvoda i sklapanje novih ugovora, ostvarenje saradnje sa fabrikama nameštaja, ostvarenje dugoročne saradnje sa poslovnim bankama radi obezbeđivanja povoljnijih uslova prodaje, ostvarenje povećanja prodaje za najmanje 20 % i održavanje i poboljšanje postojeće opreme i sredstava.
POSLOVNI PLAN
ZA MESEC JUL 2007.GOD.

1. Lična karta firme

Naziv firme: “Nameštaj” Beograd – Samostalna zanatska radnja za izradu i opravku predmeta od drveta i pločastih materijala
Vlasnik: Jovan Jović
Adresa firme: Borska 31, Rakovica, Beograd
Mesto: Beograd
Telefon/faks: 011 123 8976
E-mail: [email protected]
Opis biznisa: Firma se bavi proizvodnjom nameštaja i pružanjem usluga
Finansiranje: 100% iz sopstvenih izvora
2. Tendencije firme
2.1. Vizija

Vizija firme je da na što bolji način zadovolji potrebe klijenata, osvoji značajno tržišno učešće na što široj teritoriji, uz održavanje postojećeg zadovoljavajućeg kvaliteta i širenja asortimana proizvoda i da shodno potrebama tržišta povećava obim proizvodnje.
2.2. Misija

Misija firme je da praćenjem zahteva potrošača i potreba tržišta dopunjuje svoj asortiman stolarskih proizvoda i usluga uz povećanje kvaliteta; da svojim poslovnim aktivnostima obezbedi spregu tradicionalne primarne proizvodnje i dostignuća savrmene drvno-prerađivačke i prozvodne tehnologije i na taj način ostvari diferentne prednosti u odnosu na konkurenciju.

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari