Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 20. april 2018. Prijavi dokument
Krajem pedesetih i početkom šezdesetih godina shvaćeno je da bi se istraživanjem potreba i želja potrošača mogao ostvariti veći profit.Danas je ponašanje kupaca primarni fokus svake marketing aktivnosti preduzeća kako bi se što uspešnije zadovoljile njihove potrebe i želje.Istraživanje ponašanja potrošača je od velikog značaja za marketing eksperte, vladine organizacije i institucije,predstavnike društvenih nauka kao i za same potrošače,jer se tako prikupljaju informacije o njihovim željama i potrebama i sa njima se usklađuje proizvodni program i asortiman,kako bi se povećala prodaja i profit.Istraživanje potrošača različitim tehnikama,dolazi se do saznanja koji unutrašnji i spoljašnji faktori utiču na potrošačke odluke.Ponašanje potrošača se definiše kao ponašanje koje potrošači pokazuju u traženju,kupovini,korišćenju,procenjivanju i raspolaganju proizvodima i uslugama za koje očekuju da će zadovoljiti njihove potrebe.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.