Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 11. novembar 2019. Prijavi dokument
Osnova SVAKOG RAZVOJA PROIZVODA JE PRE SVEGA IDEJA osnovna zamisao o ponudi proizvoda ili usluga u skladu sa potrebama kupaca radi stvaranja dobiti.
Od 100 ideja za razvoj proizvoda tek 3 do 10 % ih uspeva na tržištu, 2/3 novih proizvoda doživi neuspeh u prve dve godine.
Upravljanje procesom razvoja proizvoda podrazumeva mnoštvo kreativnih aktivnosti koje se sprovode tokom osam posebnih faza. Svaka se faza sastavno planira I sprovodi. Pre sledeće faze vrši se procena ideja, skica, koncepcije, prototipova.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.