Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 10. septembar 2018. Prijavi dokument
Marketing predstavlja zbir aktivnosti koje su upotrebljene u cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvođača prema potrošaču.
Marketing se može predstaviti uz proces od četiri koraka. Prvi korak je analiza i definisanje potencijalnih korisnika ili kupaca, drugi je skretanje pažnje korisnika koji su spremni na kupovinu, u trećoj fazi sistematski se utiče na potencijalne korisnike da se zainteresuju i prihvate postojeće ponude, koje su kreirane na osnovu marketinških aktivnosti organizacije.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.