Odlomak

Usled sve bržeg naučno – tehnološkog razvoja i globalizacije tržišta dolazi do otežavanja procesa planiranja u većini preduzeća. Zbog toga se uvodi pojam strategijskog menadžmenta. Strategijski menadžment je koncept menadžmenta koji je nastao sedamdesetih godina 20. veka, kao savremeni pristup upravljanja preduzećem. Svaki posao zahteva kvalitetnu i dobro primenjivanu strategiju poslovanja preduzeća.
Značaj strategijskog menadžmenta ogleda se u činjenici da se korišćenjem ovog procesa može obezbediti konkurentska prednost. Planiram se može smanjiti uticaj u sredini na poziciju preduzeća u grani i privredi, da na vreme reaguje i tako smanji gubitke preduzeća. Postoji pasivno i aktivno reagovanje. I za jedno i za drugo su potrebna sredstva koje je potrebno uložiti u preduzeće, ali je uvek bolje ići u susret budućim promenama. Sistematskim planiranjem se podstiče način razmišljanja u procesu donošenja odluka u preduzeću.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 26 stranica
  • Strategijski menadžment Doc. dr Dragana Trifunović
  • Školska godina: Doc. dr Dragana Trifunović
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari