Motivacija
Sportista, odnosno svaki čovek, ima svesne i nesvesne razloge zašto se ponaša na određeni način. Ti razlozi se definišu kao motivi. Motivi su zapravo pobude koje čovekovo delovanje usmeravaju prema nekom određenom cilju, održavaju to delovanje i pojačavaju njegov intenzitet. Motivacija je ključan deo u razumevanju obrasca ponašanja, i u procenjivanju intenziteta i smera ponašanja, kao i njen završetak (Schaie i sur., 2001). Pretpostavka teorije dostignuća u sportu govore da je motivacija funkcija dispozicijskih osobina pojedinca, ali i situacijskih karakteristika sportskoga konteksta. Okolinski faktori predstavljaju sredstva koja pojedinac iskorištava za formiranje motivacijski relevantnih poticaja, a interpersonalni kontekst važan je faktor koji oblikuje sportistinu percepciju (Barić, 2005). Savremena istraživanja motivacije u okviru socijalno-kognitivnih teorija tumače uključenost i istrajnost u sportskoj aktivnosti, količinu i intenzitet bavljenja sportom i sportsku usješnost kao ciljno usmerene .
Više u Seminarski radovi
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Akcionarsko društvo – Pojam, karakteristike, način donošenja
- Ekonomija
- Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću · Leposavić
- 13 stranica
Ortačko društvo
- Privredno pravo
- 11 stranica
Više u Skripte
Virtuelna komunikacija i kultura
- Komunikacija i kultura
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 6 stranica
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Didaktika
- Didaktika
- Univerzitet 'Bijeljina' · Bijeljina
- 18 stranica