E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 27. jul 2020. Prijavi dokument
Motoričko ponašanje dece je predstavljeno celokupnom motoričkom aktivnošću koju deca mogu da izvedu u igri, sportskim i rekreativnim, u mnogim svakodnevnim aktivnostima ktivnostima, kuće samostalno ili kod najranijeg uzrasta uz pomoć starijeg.
Optimalan nivo motoričkih sposobnosti, dobro razvijene fundamentalne motoričke veštine i zdrava telesna struktura, od velikog su značajna za zdravlje, kvalitet života povezan sa zdravljem i ukupno blagostanje dece.
Roditelji, vaspitači, učitelji i nastavnici fizičkog vaspitanja imaju veliku ulogu u stvaranju uslova za zdravo odrastanje dece. Sa polaskom u školu, časovi fizičkog vaspitanja za mnogu decu predstavljaju jedinu mogućnost sistematskog i stručno vođenog fizičkog vežbanja. Zato učitelji i nastavnici fizičkog vaspitanja preuzimaju značajnu odgovornost za dalji razvoj i podsticanje motoričkih sposobnosti i veština, koje omogućavaju deci da se samopouzdano i kompetentno uključe u fizičku aktivnost i sport.
Važno je stvoriti uslove za izvođenje motoričkih aktivnosti, birati mesto izvođenja: krevet, pult, topli pod, strunjača, zatvoreni ili otvoreni topli pod, strunjača, zatvoreni ili otvoreni prostor i prostor –– terasa, dvorište, staviti detetu na raspolaganje terasa, dvorište, staviti detetu na raspolaganje različite predmete u cilju obogaćivanja motoričkih sposobnosti.
Program fizičkog vaspitanja obezbeđuje prostor punog angažovanja učenika, sticanje teorijskog znanja i ovladavanje sportsko-tehničkim veštinama, stimulišući ga da sopstvenim snagama doprinese razvoju ličnih sposobnosti i osobina i izgrađivanju svoje ličnosti.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.