Odlomak

Dolazak učenika u dom kao novu životnu i radnu sredinu,odvajanje od porodice,drugova,rodnog
mesta,predstavlja za njih veliku promenu.osim emotivnih problema,problema u adaptaciji na
domsku sredinu javljaju se i problemi u školskom učenju .Učenici u dom dolaze sa različitim
navikama koje trebaju da menjaju i usklađuju sa organizacijom života i rada u domu.Sve to
da se učenici osećaju izgubljenim,napuštenim i zbunjenim.
Presudnu ulogu imaju vaspitači neposredni saradnici u saradnji sa učenicima.
Uzimajući u obzir razvojne promene ličnosti adolescenata,vaspitači preuzimaju složenu ulogu
pandana za roditelje,ali su istovremeno i stručni autoriteti.Svojim metodskim vaspitnim
postupcima polako uvode učenike u prihvatanje sadržaja,organizacije života u domu.U cilju što
bolje organizacije učenja,što je povezano sa adaptacijom učenika, rodila se ideja za ovo
istraživanje.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Domska pedagogija dr Nenad Stevanovic
  • Školska godina: dr Nenad Stevanovic
  • Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
  • Srbija,  Jagodina,  UNIVERZITET U KRAGUJEVCU - Pedagoški fakultet u Jagodini  

Više u Obrazovanje

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari