studenti
Mesto za uspešne studente

Idejni projekat

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

U tradicionalnoj nastavi dominira frontalni oblik rada sa izraženom predavačkom funkcijom nastavnika što ne obezbeđuje dovoljnu interakciju sa učenicima niti ostavlja dovoljno vremena za samostalne aktivnosti učenika u funkciji kvalitetnijeg ovaladavanja nastavnim sadržajima. Nastava je, često, formalizovana, verbalizovana i nedovoljno očigledna što smanjuje trajnost znanja i povezivanje teorije sa realnim životom. U tradicionalnoj nastavi najviše pitaju nastavnici jer učenicima nije ostavljen prostor za to, što dovodi do kidanja povratne sprege. Motivacije za učenje su spoljne (ocene, pohvale, kazne i sl.) pa učenik retko proverava da li je nešto dobro uradio ili shvatio, niti nastavnik vrši uvid u postignuto.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ključne reči Ključne reči:

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.