Odlomak

Pri govornoj komunikaciji koristimo razna sredstva koja su za nas radna a za decu igrovna, pa ih zovemo radno-igrovna. Tu spadaju: igračke, slike, zbirke slika, mape slika, zidne slike. slikovnice, aplikacije, flanelografi, lutke, pozorište senki, CD, DVD, film, televizija, radio, zbirke tekstova iz dečje književnosti i antologije itd., kao što su razne vrste vrteški (stone, zidne, sat-vrteška i sl.), čarobna torba ili kutija, čarobno drvo i sl. tome. Opšti njihov značaj leži u njihovoj funkciji senzornih percepcija (igračke, slike, vizualizaciju na TV), akustičkih percepcija (gramofonska ploča, magnetofon, radio), u funkciji prezentnosti i statičnosti, kao i kinetičkoj. Deca se aktiviraju taktilno (dodir-igračka, slika), motorički (hvata), senzo-motorički (gleda i hvata), vizuelno (posmatra i opaža), akustički (čuje reči sa ploče, filma, RA, TV), akustički i vizuelno (film, TV), a u vežbama razgovora i opisivanja mogu se koristiti i olfaktivna (miris) i gustativna (ukus) čula: voće, čokolada, pomorandža itd.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Obrazovanje

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari