Odlomak

Svaki čovjek ima potrebu da se vrijednosno odnosi prema sebi i svom radu. Svaki vid ljudske djelatnosti i aktivnosti podliježe ćovjekovu procjenjivanju i ocjenjivanju. Vrednovanje obrazovanja podrazumijeva procjenjivanje razvoja i napredovnja učenika u pogledu ciljeva i vrijednosti nastavnog programa. U dugodišnjoj primjeni vrednovanja u nastavnom radu postepeno su se mijenjale funkcije, svrhe i tehnički postupci vrednovanja. Neophodno je,međutim, da sama ocjena bude u službi obrazovanog i vaspitnog razvoja učenika. Same metode vrednovanja u sistemu nastavne poduke je po svom socijalno-psihološkom značenju veoma delikatan, a po sadržaju dosta složen. U pedagoškom razumijevanu metoda vrednovanje treba poći o činjenice da su ove metode sastavni dio procesa učenja, tj.poduke.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Obrazovanje

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari