E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
Objavio studenti.rs 19. avgust 2019. Prijavi dokument
U našem vrtiću postoji ograđeno dvorište, koje nije uređeno. Postoji betonski deo i postoji travnjak, ali bašta nije uređena, cveća nema. Ne postoji nijedan kutak za istraživanje. Deca se interesuju za istraživanje zemlje, trave, da ispituju insekte i šta se dešava sa zemljom kada je kiša, kada je suvo itd.
Radoznalost kod dece kako se sade biljke, kako one dišu, estetiku koju pružaju, je velika, uglavnom kod devojčica je prisutna ta neka estetska komponenta ali i saznanje o nekim vrstama cveća, kojih su sve boja itd. Dok kod dečaka, oni više su za istraživačke komponente zainteresovani, kao i za rad, da oni nečim manipulišu.
Tema ima za zadatak da pored upoznavanja dece sa vrstama biljaka i cveća i njihovim karakteristikama, pruži deci i uvid u različite načine organizacije, odgovornosti, razvoj strategija, problemske situacije i načine na koje sve mogu ih rešavati itd.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.