Odlomak

U našem vrtiću postoji ograđeno dvorište, koje nije uređeno. Postoji betonski deo i postoji travnjak, ali bašta nije uređena, cveća nema. Ne postoji nijedan kutak za istraživanje. Deca se interesuju za istraživanje zemlje, trave, da ispituju insekte i šta se dešava sa zemljom kada je kiša, kada je suvo itd.
Radoznalost kod dece kako se sade biljke, kako one dišu, estetiku koju pružaju, je velika, uglavnom kod devojčica je prisutna ta neka estetska komponenta ali i saznanje o nekim vrstama cveća, kojih su sve boja itd. Dok kod dečaka, oni više su za istraživačke komponente zainteresovani, kao i za rad, da oni nečim manipulišu.
Tema ima za zadatak da pored upoznavanja dece sa vrstama biljaka i cveća i njihovim karakteristikama, pruži deci i uvid u različite načine organizacije, odgovornosti, razvoj strategija, problemske situacije i načine na koje sve mogu ih rešavati itd.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Obrazovanje

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari