Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio ognjenspasojevic 22. mart 2014. Prijavi dokument
1. U V O D
Ovom temom želimo da pokažemo koliko je izbor pravih ciljeva i zadataka odnosa s javnošću veoma bitan u svakoj organizaciji. Ciljevi i zadaci zahtevaju dosta napora i teškoća pri njihovom izboru.
Odnosi s javnošću su umetnost i društvena znanost koja analizira trendove, predviđa njihove posledice, savetuje organizacijskim vođama i provodi planirane programe akcija sa svrhom da služe organizacijskom i javnom interesu.
Odnosi s javnošću usmeravaju promene mišljenja, stavova, odnosa, ciljeva, proizvoda, država, ustanova i pojedinaca bez obzira na to u kakvoj ulozi pojedinac nastupa i kakva su uzajamna očekivanja sa okolinom.
Postavljenje ciljeva je lakše i uspešno ostvariti uz podršku i razumevanje javnosti, nego kada je javnost suprostavljena ili ravnodušna. Odnosi s javnošću mogu se opisati sa nekoliko ključnih reči, a to su:
Ovo ukazuje na krajnje ciljeve odnosa sa javnošću.
U seminarskom radu detaljnije ćemo pojasniti sledeće stavke vezane za našu temu:
1. definisanje ciljeva odnosa s javnošću,
2. moguće ciljeve i zadatke odnosa s javnošću,
3. tipične PR ciljeve,
4. praćenje i procenjivanje efekata odnosa s javnošću,
5. kontrolu i merenje efekata odnosa s javnošću.
2. DEFINISANJE CILJEVA ODNOSA S JAVNOSCU
Cilj je stanje u kome organizacija želi da se nađe u određeno vreme. Prilikom definisanja odnosa s javnošću bitno je imati na umu da su odnosi s javnošću samo jedno od sredstava za realizaciju ciljeva firme.
Definisanju ciljeva odnosa s javnošću treba pristupiti na način koji je prihvatila naučna i stručna javnost, a to znači da treba poći od misije organizacije. Misija predstavlja opširniju izjavu o osnovnoj, jedinstvenoj svrsi i domenu poslovanja, koji razlikuje jednu organizaciju od ostalih organizacija takvog ili sličnog tipa.
Ciljeve odnosa s javnošću treba definisati definisati što preciznije, jer od toga zavisi ne samo njihovo, već i ostvarenje osnovnog cilja organizacije. Zato definisanje ciljeva mora da se zasniva na konkretnoj i realnoj situaciji, koja podrazumeva respektovanje potreba i ambicija organizacije, s jedne, i njenih resursa, s druge strane.
Osnovni cilj odnosa s javnošću je kreiranje odnosa međusobnog razumevanja i poverenja sa ciljnim grupama. Prihvatanje modifikacije proizvoda i ambalaže, izmene u tehnološkom postupku ili matrijalu, obaveštavanje javnosti o akcijama i merama koje se preduzimaju na planu unapređenja kvaliteta života, mogući su ciljevi odnosa s javnošću i ukupne poslovne politike organizacije. Cilj odnosa s javnošću je i da svojim aktivnostima podstiče interesovanje javnosti za ostvarene radne učinke organizacije, kroz različite obljke komuniciranja, preko mas-medija ili lično.
Planirani ciljevi bi trebalo da budu izvodljivi bazirani na raspoloživim resursima, pre svega: ljudskim, finansijskim, tehničkim i organizacionim. Pri određivanju organizacije treba navesti dostignuti imidž organizacije i proizvoda izajedničke vrednosti koje povezuje zaposlene. Takođe treba odrediti vremenski okvir za ostvarenje cilja
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.