E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 07. decembar 2018. Prijavi dokument
Proveravanje i ocenjivanje znanja učenika predstavlja jedan od najsloženijih problema, s kojim se nastavnik susreće u svakodnevnom poslu. Osim toga što ocenjivanje ima veliki pedagoški značaj, što je to sastavni deo nastavnog procesa, ono ima veliku važnost i specijalan značaj u školskom i izvanškolskom životu. To je problem koji je bez sumnje u centru pažnje učenika, njihovih roditelja, a nekada i čitave javnosti. Tako roditelji slab uspeh svoje dece i loše ocene svaljuju na školu i nastavnike, dok, s druge strane, nastavnici se žale na učenike i njihove roditelje. Za roditelje je najbitnije da deca kući donesu dobro ocenu, a pri tom ne misle da li je dete zaslužilo tu ocenu, koliko je radilo, koliko je znanje steklo i da li se tim znanjem može služiti. Samim tim stičemo utisak da je ocena postavljena u centar i da se vodi borba samo za ocene, a manje za usvajanje znanja i obrazovanja.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.