Odlomak

Proveravanje i ocenjivanje znanja učenika predstavlja jedan od najsloženijih problema, s kojim se nastavnik susreće u svakodnevnom poslu. Osim toga što ocenjivanje ima veliki pedagoški značaj, što je to sastavni deo nastavnog procesa, ono ima veliku važnost i specijalan značaj u školskom i izvanškolskom životu. To je problem koji je bez sumnje u centru pažnje učenika, njihovih roditelja, a nekada i čitave javnosti. Tako roditelji slab uspeh svoje dece i loše ocene svaljuju na školu i nastavnike, dok, s druge strane, nastavnici se žale na učenike i njihove roditelje. Za roditelje je najbitnije da deca kući donesu dobro ocenu, a pri tom ne misle da li je dete zaslužilo tu ocenu, koliko je radilo, koliko je znanje steklo i da li se tim znanjem može služiti. Samim tim stičemo utisak da je ocena postavljena u centar i da se vodi borba samo za ocene, a manje za usvajanje znanja i obrazovanja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari