Odlomak

Školsko učenje se odvija u školi i najčešće se određuje kao svjesna i namjerna aktivnost učenika/ce1 i nastavnika/ce2 sa ciljem sticanja znanja, veština i vrijednosti. Školsko učenje nije jedini vid učenja. U savremenoj psihologiji pod učenjem se podrazumijeva daleko obuhvatniji proces, pa se i njegovo značenje uzima mnogo šire. Pored znanja, uče se motivi, složene emocije, stavovi, crte ličnosti i slično. U psihološkom smislu, slobodno se može reći, da je u ponašanju i u psihičkom životu čovjeka sve stečeno učenjem, tačnije rečeno – sve osim onoga što je rezultat biološkog nasljeđa.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 62 stranica
  • Metode učenja Prof. dr. Drago Dragojevic
  • Školska godina: Prof. dr. Drago Dragojevic
  • Prezentacija, Skripte, Pedagogija
  • Bosna i Hercegovina,  Sarajevo,  UNIVERZITET U SARAJEVU Pedagoški fakultet  

Više u Pedagogija

Više u Prezentacija

Više u Skripte

Komentari