Odlomak

Rad se sa teorijskog aspekta bavi značajem igre u životu deteta, vrstama igara, njihovim karakteristikama i obeležjima, kao i uticajem na celokupni razvoj deteta. Igra je za predškolsko dete osnovni, najprirodniji i najlakši način učenja- to je aktivnost koja je od životne važnosti za svako dete. Sposobnost za igru znak je zdravog emocionalnog razvoja svakog deteta, jer kada se dete igra, već običnim posmatranjem lako je uočiti koliko je ono srećno i zadovoljno. Dete kroz igru uči na zabavan i interesantan način, što je u radu detaljno opisano i ilustrovano pisanim pripremama za usmerene aktivnosti.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 66 stranica
  • Okolina prof. Snežana Ladičorbić
  • Školska godina: prof. Snežana Ladičorbić
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Pedagogija
  • Srbija,  Kikinda,  Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Kikindi  

Više u Pedagogija

Više u Skripte

Komentari