studenti
Mesto za uspešne studente

Ritmičke sposobnosti učenika drugog razreda

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Stvaralačka aktivnost i slobodno izražavanje učenika u savremenoj organizovanoj opšteobrazovnoj školi predstavlja dio cjelovitog programa u svim predmetnim oblastima, pa i u muzici. Dijete od roditelja nasljeđuje mnoge psihofizičke i fizičke osobine među kojima su i muzičke predispozicije, koje u socijalnoj klimi mogu da se razviju do stepena sposobnosti.

Slušna percepcija, memorisanje i improvizacija melodijskih cjelina, maštanje, kreativnost, predstavljaju elemente koje doprinose razvoju muzikalnosti. Kada se govori o prvim godinama školovanja, pedagozi ističu igru kao uspješno terapeutsko sredstvo, kroz koje dijete razvija razne sposobnosti i stiče radne navike. U školskom dobu, pored igračaka koje su i dalji aktuelne, javlja se želja za improvizacijom i dramatizacijom raznih situacija iz života, a naročito muzike (Kusovac, 2010).

Danas se u analizi stanja muzičke kulture sve više ukazuje na značajne razlike između muzike koja se kao predmet uči u školi i one koja se sluša van škole. Ovakva odvojenost ili sukobljenost se sve teže prevazilazi, posebno u okolnostima smanjivanja fonda časova nastave Muzičke kulture i načina na koji se ona danas izvodi u školi.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.