studenti
Mesto za uspešne studente

SHVATANJE DETETA I DETINJSTVA KAO POLAZISTE ZA PRAKSU VASPITANJA U MLAĐIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Za potrebe ovog rada izvršeno je istraživanje razvojne i socijalne paradigme. Cilj istraživanja je proučiti razvojnu i socijalnu paradigmu, doći do saznanja kako one razumeju detinjstvo i kako se u odnosu na to razvija praksa vaspitanja u mlađim razredima osnovne škole. Teorijska osnova eseja se bazira na delu „Različite perspektive o ranom detinjstvu: teorija, istraživanje i politika“ Martina Vudheda, gde su crpljne osnovne postavke ove dve paradigme.
Slika deteta, u okviru razvojne paradigme, a u očima učitelja bazira se na podržavanju deteta u onome što je kod njega pozitivo. Cilj ove podrške je potenciranje pozitivnih osobina i oblika ponašanja, kako bi se iste osobine pojačale i učvrstile a dete težilo da odgovarajuće ponašanje ponovi. Razlika između podržavanja i nagrađivanja je, pre svega, što se prvo uglavnom oslanja na unutrašnje motive i vrednosti koje dete nosi u sebi, dok kod drugog preovladavaju spoljašnji motivi i vrednosti koje su izvan ili „iznad“ deteta, koje mu se veštački nameću, potiskujući ono što je kod njega autentično.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.