E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 02. decembar 2019. Prijavi dokument
Za potrebe ovog rada izvršeno je istraživanje razvojne i socijalne paradigme. Cilj istraživanja je proučiti razvojnu i socijalnu paradigmu, doći do saznanja kako one razumeju detinjstvo i kako se u odnosu na to razvija praksa vaspitanja u mlađim razredima osnovne škole. Teorijska osnova eseja se bazira na delu „Različite perspektive o ranom detinjstvu: teorija, istraživanje i politika“ Martina Vudheda, gde su crpljne osnovne postavke ove dve paradigme.
Slika deteta, u okviru razvojne paradigme, a u očima učitelja bazira se na podržavanju deteta u onome što je kod njega pozitivo. Cilj ove podrške je potenciranje pozitivnih osobina i oblika ponašanja, kako bi se iste osobine pojačale i učvrstile a dete težilo da odgovarajuće ponašanje ponovi. Razlika između podržavanja i nagrađivanja je, pre svega, što se prvo uglavnom oslanja na unutrašnje motive i vrednosti koje dete nosi u sebi, dok kod drugog preovladavaju spoljašnji motivi i vrednosti koje su izvan ili „iznad“ deteta, koje mu se veštački nameću, potiskujući ono što je kod njega autentično.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.