Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
13 stranica
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 21. jun 2021. Prijavi dokument
Planiranje marketinga je sastavni deo ukupnog procesa planiranja u radnoj organizaciji i predstavlja stalni proces definisanja ciljeva, politike i strategije sa kvalitativnog i kvantitativnog stanovišta. Kvalitativna dimenzija planiranja predstavlja definisanje generalnih i specifičnih ciljeva, politike za dostizanje ciljeva i strategija uz opšti postupak prevođenja strategije u programe i planove.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.