Uloga slike i crteža u nastavi prirode i društva
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio sonjafilozofski 23. novembar 2016. Prijavi dokument
Još od nastanka prvih škola svako društvo teži obrazovanju i usavršavanju znanja, kao i različitim načinima na koje bi predavač izlagao znanja tako da ga razumeju učenici. Normalna je ljudska težnja ka proširivanju znanja iz oblasti interesovanja, a i drugih. Da niko nije stremio tome u istoriji, danas verovatno ne bi bili u mogućnosti da saznajemo naučne činjenice iz raznih oblasti i svakodnevne stvari kako kulturnog tako i one manje obrazovnog karaktera. Svrha svakog predavanja jeste da na što bolji i razumniji način prikaže svoj sastav, svoju suštinu koja će zaintrigirati slušaoce da razmišljaju na tu temu i proširuju svoja znanja. Teorijski su te činjenice svrsishodne ali u praksi dolazi do mnoštva faktora koji deluju negativno i pozitivno na njih. Svaki faktor ima mogućnost pozitivnog delovanja, ali malo koji zaista vodi računa o tome. Shodno tome imamo medije i televiziju koji su sa svojim nastankom imali za cilj da obrazuju ljude i prenose emisije kulturnog karaktera, ali tokom vekova su poprimili i negativne uticaje. Pa je danas normalno da deca gledaju emisije koje nemaju nimalo obrazovan epilog a prikazuju se jer postoji publika(izvestan broj ljudi) koju to interesuje. Učenici predstavljaju male ljude koji u tom uzrastu opažaju svet oko sebe, znatiželjni su i to je dobro dok je znatiželja usmerena na pravi put, a predavač treba da stremi tome da kod dece razvije ambicioznost i motiviše ih ka samoobrazovanju. Postoje tradicionalne i savremene škole.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio realmadrid1994 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.