Odlomak

Reč etika potiče od grčke reči ethos – običaj i ethikos – moralan. Etika je nauka o moralu, nauka o proučavanju i procenjivanju moralnih vrednosti, takođe i moralne svesti čoveka I njene prirode. Etika je filozofska disciplina, koja se bavi izučavanjem morala, takođe proučava njegovo poreklo, ciljeve i smisao. Etike su nacionalni stereotipi koje jedno društvo i nacija propagiraju o sebi i veoma se razlikuju. Tako da ono što je etično za jednu naciju ne mora da bude i za drugu .
Poslovna etika se kao posebna naučna disciplina može se odrediti kao skup moralnih normi o ponašanju prema sociokulturnoj i poslovnoj sredini, prema drugim ljudima sa kojima se stupa u poslovni kontakt i prema odlučivanju, dužnostima, obavezama, pravu i odgovornostima, u svim aspektima i sferama poslovanja.
Marketing kao poslovnu koncepciju (filozofiju) treba shvatit kao usmerenost preduzeća ka zadovoljenju potreba građana kao potrošača, privrede i društva u određenim upotrebnim vrednostima uz ostvarenje dobiti. Marketing kao poslovna koncepcija se često izjednačuje sa marketing filozofijom.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari