Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 30. avgust 2021. Prijavi dokument
Reč etika potiče od grčke reči ethos – običaj i ethikos – moralan. Etika je nauka o moralu, nauka o proučavanju i procenjivanju moralnih vrednosti, takođe i moralne svesti čoveka I njene prirode. Etika je filozofska disciplina, koja se bavi izučavanjem morala, takođe proučava njegovo poreklo, ciljeve i smisao. Etike su nacionalni stereotipi koje jedno društvo i nacija propagiraju o sebi i veoma se razlikuju. Tako da ono što je etično za jednu naciju ne mora da bude i za drugu .
Poslovna etika se kao posebna naučna disciplina može se odrediti kao skup moralnih normi o ponašanju prema sociokulturnoj i poslovnoj sredini, prema drugim ljudima sa kojima se stupa u poslovni kontakt i prema odlučivanju, dužnostima, obavezama, pravu i odgovornostima, u svim aspektima i sferama poslovanja.
Marketing kao poslovnu koncepciju (filozofiju) treba shvatit kao usmerenost preduzeća ka zadovoljenju potreba građana kao potrošača, privrede i društva u određenim upotrebnim vrednostima uz ostvarenje dobiti. Marketing kao poslovna koncepcija se često izjednačuje sa marketing filozofijom.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.