Odlomak

Žig je pravo kojim se štiti znak koji u gospodarskom prometu služi za razlikovanje robe odnosno usluga jedne fizičke ili pravne osobe od iste ili slične robe odnosno usluga druge fizičke ili pravne osobe. Priroda robe odnosno usluge koja se obilježava žigom, sama po sebi ne može biti smetnja za priznanje žiga. Žigom se može zaštititi znak koji je prikladan za razlikovanje iste ili slične robe/usluge, i koji se može grafički prikazati.
Žig mogu biti bilo koja distinktivna riječ, slovo, broj, crtež, slika, oblik, boja, logotip, etiketa ili njihova kombinacija, a koji se koriste za razlikovanje robe ili usluga. U nekim zemljama reklamni slogani se, također, smatraju žigom i kao takvi mogu biti registrirani u državnim ustanovama za žigove. Sve veći broj zemalja, također, dopušta registraciju neuobičajenih formi žigova, kao što su: jedna boja, trodimenzionalni znakovi (oblik proizvoda ili pakiranja), zvučni znakovi (zvukovi) ili mirisni znakovi (mirisi).

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 18 stranica
  • Javna uprava -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Pravo
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet Političkih nauka  

Više u Pravo

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari