Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 02. septembar 2020. Prijavi dokument
U ovom radu bavićemo se brendiranjem odnosno rebrendiranjem jedne od najstarijih kompanija (brendova) sa naših prostora. Pratićemo njen razvoj, i zašto je došlo do njenog rebrendiranja. Takođe fokusiraćemo se na same termine brendiranje i rebrendiranje, na njihove definicije i šta oni predstavljaju za potrošače. A glavni fokus će biti na rebrendiranju avio kompanije JAT u sada već aktuelnu AirSERBIA. Osvrt će biti na tome šta je dovelo do velikih promena u poslovanju kompanije, kolike su te promene ustvari, i kako su one uticale na društvo, odnosno kako ih ono prihvata.
Kako u radu nećemo govoriti o rebrendiranju proizvoda, već usluge, odnosno uslužne delatnosti pokušaćemo da prikažemo tu razliku, odnosno posvetićemo se brendu u sektoru usluga, mada znamo dobro da ono što primenjujemo na proizvod u većini slučajeva može da se primeni i na uslugu.
Uslužne delatnosti se sve više razvijaju, doprinoseći razvoju drugih sektora, utičući na zaposlenost i bruto domaći proizvod, ali i unapređujući kvalitet života ljudi. Usluge odlikuju određene specifičnosti, ali i pored toga su značajan deo nacionalne ekonomije, a u novije vreme sve više i međunarodne razmene. Razvijenost pojedinih uslužnih sektora u Srbiji je različita, kao i njihova perspektiva daljeg razvoja pod uticajem promena i inostrane konkurencije.
Iako je suština brendiranja usluga i kreiranja vrednosti ista kao kod (fizičkih) proizvoda, postoje određene specifičnosti brendiranja, uslovljene specifičnostima samih usluga. Ključne razlige odnose se na sledeće: veliki je značaj interne dimenzije brenda usluge, postoji izražena potreba za prevazilaženjem neopipljivosti usluge putem brenda i njegovih elemenata, brend je u fokusu usmerenosti na kreiranje dugoročnih odnosa, pri čemu korporativni brend ima veću ulogu i značaj nego kod fizičkih proizvoda.
1.1. Motiv izrade rada
Motiv za temu završnog rada na studijama iz marketinga sam pronašla u tome što sam prethodno završila Vazduhoplovnu Akademiju u Beogradu, i želela sam da ove dve oblasti spojim, marketing i vazduhoplovstvo. Tokom studija sam izučavala razne oblasti marketinga i brend menadžment mi je dao ideju da bih mogla da našeg avio prevoznika kao jedan od najstarijih brendova u Srbiji istražujem tokom rada. Obzirom da su se važne promene u poslednjih godinu dana događale za ovu kompaniju, tema rebrendiranje je bila odličan prikaz tih promena, kao i spoj vazduhoplovsta i marketinga u jednom.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.