Promocija turističkog proizvoda na primeru Vrnjačke Banje
Marketing u turizmu predstavlja prilagođavanje turističkih preduzeća i turističke
politike na lokalnom, regionalnom, nacionalnom i međunarodnom nivou kako bi se
zadovoljile potrebe turista i i na taj način ostvario profit. Samim tim princip primene
marketinga predstavlja bolje kotiranje određenih proizvoda, u ovom slučaju turističkih, u odnosu na konkurenciju. Predmet ovog rada je primena promocije u marketingu na primeruVrnjačke Banje kao turističke destinacije.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Skripte
Upoznavanje dece predškolskog uzrasta sa Sunčevim sistemom
- metosika upoznavanje okoline
- Visoka škola strukovnih studija za vaspitače u Kruševcu · Srem. Mitrovica
- 9 stranica
Biznis plana apoteka “Pharmavita”
- Biznis plan apoteka
- APEIRON - Fakultet informacionih tehnologija · Beograd
- 15 stranica
Video igre u funkciji obrazovanja i vaspitanja
- Multimedijalne tehnologije u obrazovanju i vaspitanju
- Visoka škola strukovnih studija za informacione i komunikacione tehnologije · Beograd
- 18 stranica