Personifikacija životra animalnog sveta u romanima Džeka Londona u mlađim razredima osnovne škole
Objavio Seminarski0002 26. avgust 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Pedagogija, Sociologija
Objavio Dejan995 02. oktobar 2018. Prijavi dokument
Vršnjačko nasilje i školski sport učenika predstavljaju dva važna pedagoška problema čije proučavanje doprinosi unapređivanju vaspitno-obrazovnog rada savremene škole. Danas preovladava stav da je prilikom proučavanja vršnjačkog nasilja važno razmotriti uloge koje u tom procesu imaju učenici koji nisu direktno uključeni u nasilje u ulogama nasilnika i žrtve, već daju pasivnu ili aktivnu podršku nasilničkom ponašanju kroz zauzimanje različitih poduloga u okviru uloge posmatrača (asistenti nasilniku, podstrekači nasilnika, branioci žrtve i autsajderi). Sagledavanje povezanosti uloga u vršnjačkom nasilju i školskog sporta učenika, kao i faktora koji mogu uticati na jačinu navedene veze, važno je sa aspekta Školske i Socijalne pedagogije, ali je značajno i za školsku praksu, jer može da ukaže na mogućnosti i načine uspešnog ostvarivanja preventivnog delovanja škole.
Objavio Seminarski0002 26. avgust 2024.
Objavio Seminarski0002 26. avgust 2024.
Objavio anela73 17. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio Seminarski0002 30. avgust 2024.
Objavio BranislavaMemedovic 30. jun 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.