Odlomak

Vršnjačko nasilje i školski sport učenika predstavljaju dva važna pedagoška problema čije proučavanje doprinosi unapređivanju vaspitno-obrazovnog rada savremene škole. Danas preovladava stav da je prilikom proučavanja vršnjačkog nasilja važno razmotriti uloge koje u tom procesu imaju učenici koji nisu direktno uključeni u nasilje u ulogama nasilnika i žrtve, već daju pasivnu ili aktivnu podršku nasilničkom ponašanju kroz zauzimanje različitih poduloga u okviru uloge posmatrača (asistenti nasilniku, podstrekači nasilnika, branioci žrtve i autsajderi). Sagledavanje povezanosti uloga u vršnjačkom nasilju i školskog sporta učenika, kao i faktora koji mogu uticati na jačinu navedene veze, važno je sa aspekta Školske i Socijalne pedagogije, ali je značajno i za školsku praksu, jer može da ukaže na mogućnosti i načine uspešnog ostvarivanja preventivnog delovanja škole.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Skripte

Više u Sociologija

Komentari