Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Sociologija
Objavio studenti.rs 01. februar 2018. Prijavi dokument
Nov izgled, kozmetika i relamiranje ljepote zajednički stvaraju industriju enormnih razmjera od preko 20 milijardi godišnje. Svakog dana smo svjesni kozmetike, parfema, proizvoda za kožu i kosu budući da se na nas vrši masovni pritisak reklamama u štampi, na televiziji i internetu.„Miris divlje slobode, uz čiju moć ćešlahko stići do cilja.“„Ovako je mirisala Afrodita kada je izranjala iz morske pjene.“„Esencija ženskih snova o idealnom muškarcu, hrabrom osvajaču i strasnom ljubavniku,zaštitniku i pažljivom partneru“ …
Riječ je o tipičnim opisima novih parfema, koji nas zavode svojim „obećanjima“.Savremena industrija parfema,kao što to ilustruju navedeni citati, današnjem potrošaču nudi mogućnost da „proširi“ vlastiti identitet, da ga prividno obogati ili čak pronađe, stvaraju kod njega iluziju da čak može nešto da postigne, da može da se promjeni.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Andri0805 13. mart 2024.
Objavio Studentsoc04 12. januar 2024.
Objavio natasastefan32 12. januar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.