Odlomak

Nov izgled, kozmetika i relamiranje ljepote zajednički stvaraju industriju enormnih razmjera od preko 20 milijardi godišnje. Svakog dana smo svjesni kozmetike, parfema, proizvoda za kožu i kosu budući da se na nas vrši masovni pritisak reklamama u štampi, na televiziji i internetu.„Miris divlje slobode, uz čiju moć ćešlahko stići do cilja.“„Ovako je mirisala Afrodita kada je izranjala iz morske pjene.“„Esencija ženskih snova o idealnom muškarcu, hrabrom osvajaču i strasnom ljubavniku,zaštitniku i pažljivom partneru“ …
Riječ je o tipičnim opisima novih parfema, koji nas zavode svojim „obećanjima“.Savremena industrija parfema,kao što to ilustruju navedeni citati, današnjem potrošaču nudi mogućnost da „proširi“ vlastiti identitet, da ga prividno obogati ili čak pronađe, stvaraju kod njega iluziju da čak može nešto da postigne, da može da se promjeni.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 8 stranica
  • Historija civilizacije prof.dr Merima Čamo
  • Školska godina: prof.dr Merima Čamo
  • Seminarski radovi, Skripte, Sociologija
  • Bosna i Hercegovina,  Sarajevo,  Međunarodni univerzitet u Sarajevu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Sociologija

Komentari