Specifične karakteristike trgovinskog menadžmenta i merčendajzinga
U aktuelnim privrednim uslovima posebno intenzivne promene dešavaju se na planu sadržaja i načina funkcionisanja kapitalom i informacijama bogate trgovine. Promene su takve da se danas sve više, s pravom, govori o svojevrsnoj maloprodajnoj revoluciji.Prevazilazeći probleme izoštrenijih zahteva za maksimiranjem profita, sve oštrije borbe za povoljnu tržišnu poziciju u kanalima prometa i sve naglašenije potrebe stvaranja unikatnog paketa ponude, sa jedne strane, i koristeći razvijeniji trgovinski menadžment i veći nivo dostignute integracije u kanalima marketinga, s druge strane, trgovina je, prihvatanjem i afirmacijom koncepta menadžmenta kategorije proizvoda, počela da daje dominantan doprinos harmonizaciji odnosa u kanalima marketinga. Dolazi do svojevrsne supstitucije upravljanja “raširenim” brendovima sa potrošački viđenom i vođenom integrisanom kategorijom proizvoda.
Više u Ekonomija
Platni bilans
- Osnovi ekonomije
- UNIVERZITET UNION - Fakultet za poslovno industrijski menadžment · Beograd
- 18 stranica
Analiza finansijskih izvještaja
- Analiza posovanja preduzeća
- Visoka poslovna škola strukovnih studija u Blacu · Blace
- 9 stranica
Skripta hotel
- hotelska preduzeća
- UNIVERZITET U PRIŠTINI - Ekonomski fakultet · Knjaževac
- 10 stranica
Više u Seminarski radovi
Glavni elementi kratke priče
- Kreativno pisanje
- Nezavisni univerzitet Banja Luka
- 11 stranica
Osnovni elementi Copywritinga
- Kreativno pisanje
- Nezavisni univerzitet Banja Luka
- 11 stranica
Kazna zatvora
- Krivicno pravo
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Pravni fakultet · Beograd
- 18 stranica