Ispitivanje karakteristika tkanina za specijalne namjene
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 09. januar 2020. Prijavi dokument
Termin „marketing“ prvi put je bio upotrebljen u prošlom veku, tačnije 1905. godine na Pensilvanija univerzitetu u SAD. Pod tim nazivom je formiran predmet koji je izražavao „umešnost prodaje“. Može se reći da se od tog vremena termin „marketing“ češće koristi, a danas je prihvaćen u celom svetu. Prema zvaničnom sta- novištu Američkog udruženja za marketing (American Marketing Association – AMA) definicija marketinga glasi: „Marketing je proces planiranja i sprovođenja koncepcija, cena, promocije i distribucije ideja, roba i usluga, da se kreira razmena koja zadovoljava potrebe pojedinaca i organizacija.“
Prema tome, naglašava se da se marketing javlja kao: proces koji kreira i razrešava razmenu između pojedinaca i organizacija, da se osim roba i usluga u razmeni, razmenjuju i ideje, da planira i sprovodi koncepcije koje se odnose na poslove razmene, da definiše i provodi poslovne koncepcije području cena, promocije i distribucije proizvoda (usluga ili ideja), da kreira takvu ponudu koja će zadovoljiti potrebe pojedinaca i organizacija.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.