studenti
Mesto za uspešne studente

Marketing u sportu

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.5/5 (2 votes cast)

Marketing je kao koncepcija ili poslovna filozofija nastao sredinom prošlog veka i od tada se stalno usavršava i proučava skoro u celom svetu. U suštini reč je o jednoj od tržišnih koncepcija upravljanja i rukovođenja organizacijom, koja umesto ranije proizvodne orjentacije, inauguriše tržišnu orjentaciju celokupne poslovne politike organizacije, a sa tim u vezi i princip da se svaka kritična poslovna odluka mora donositi kroz prizmu njenog odraza na ponašanje potrošača tj. kupca.
Sport je područje ljudskog delovanja u okviru koga marketing zauzima značajno mesto jer su mnogi sportski događaji masovne medijske manifestacije najvišeg ranga (Svetsko prvenstvo u fudbalu, košarci…, Olimpijske igre, Evropska prvenstva, Liga šampiona u fudbalu itd.) broj gledalaca koji posredstvom televizije prate sportske događaje dostiže milionske brojke, tako da sportski događaji postaju sve više komunikacije između samih aktera i ogromne mase navijača tj. potrošača. Ova činjenica omogućava uspostavljanje brojnih relacija psihološkog, sociološkog i naročito marketinškog karaktera.
Marketing u sportu možemo posmatrati kao jedan od glavnih, a sada već i krajnje neophodan, opredeljujući strategijski pravac sportskih organizacija, u realizaciji sportskih ciljeva, programa i zadataka.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ključne reči Ključne reči:

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.