Odlomak

Iako se igra opisuje kao aktivnost koja sama po sebi pruža zadovoljstvo detetu, većina autora se slaže da igra ima velike potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih detetovih inicijalnih resursa. U igri dete spontano vežba i razvija svoje kognitivne, emotivne, motoričke, socijalne, komunikacijske i jezičke sposobnosti.
Kroz igru dete zadovoljava svoju potrebu da je posebno, uči bituči da bude nezavisno od okoline, uči biti aktivno. Igra je ta koja dete već od rođenja podstiče na kretanje uz koje je povezan i govor i razni drugi oblici komunikacije sa okolinom. Ustvari, vrlo je teško zamisliti bilo koju vrstu igre koja ne bi vodila do učenja. A da bi do toga došlo dete mora imati prostor za igru, vreme i igračke. Na dete, u trenutku kad se treba odlučiti za jednu ili drugu igru, najčešće utiču uzrasne karakteristike i uzrast deteta, pol ili detetove lične sklonosti. Ipak sve vrste igre daju detetu priliku da uči.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 80 stranica
  • Fizičko vaspitanje -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Sport
  • Srbija,  Kikinda,  Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Kikindi  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Sport

Komentari