Odlomak

Svaki obrazovni proces poseduje vaspitnu osnovu. U suštini, nema vaspitanja bez obrazovanja. Čitav vaspitno – obrazovni rad traži primenu i uvažavanje didaktičkih principa o naučnosti, sistematičnosti u nastavi, svesnom i aktivnom učešću učenika, trajnosti znanja, mišljenja i sl. U organizaciji obrazovnog procesa u plivanju neophodno je pridržavati se opštih didaktičkih principa i voditi računa o psihičkom i biomehaničkom jedinstvu, adekvatnosti razvojne obuke i doziranju opterećenja (slika 3).
Za sada ne postoji određeni broj principa koji se primenjuju u obuci neplivača. Dosadašnje anlize pokazuju nejednaku primenu i razumevanje principa u praksi.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 18 stranica
  • Plivanje sa vaterpolom Prof. dr Dragan Toskić
  • Školska godina: Prof. dr Dragan Toskić
  • Seminarski radovi, Skripte, Sport
  • Srbija,  Leposavić,  UNIVERZITET U PRIŠTINI - Fakultet za sport i fizičkog vaspitanja u Leposaviću  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Sport

Komentari