Odlomak

Savremeni svet doneo je velike promene ne samo civilizaciji već i okruženju u kome ona živi, u kome stvara i opstaje. Pre mnogo godina organizacije i preduzeća nisu ni postojali, a razmena dobara vršila se direktnim kontaktom ljudi: prodavca i kupca. Kako su počeli da se stvaraju viškovi, kao i modernija tehnologija pa samim tim i novi proizvodi, ljudi su krenuli sa manufakturnom proizvodnjom, a sa njom krenula je i drugačija prodaja. Sada vlasnik jedne proizvedene jedinice u cijoj proizvodnji je ucestvovao veliki broj ljudi nije bio samo jedan čovek,vec organizacija u kojoj se taj proizvod proizvodio. Nakon industriske revolucije i stvaranja preduzeca i velikih kompanija stvari postaju jos vise komplikovane i licni kontakt sa kupcima postaje prosto nemoguć. Upravo tada se stvorio uslov za nastanak kanala distribucije, odnosno kanala prodaje.

Sada u savremenom svetu proslo je nemoguće zamisliti kako funkcionise jedna kompanija ako se pritom ne izuče i posrednici sa kojima posluje.
Preduzece i njegovi saradnici – posrednici čine jednu celinu u savremenoj, današnjoj ekonomiji. Preduzeće ne može samo da izadje na tržište jer je konkurencija prevelika, troškovi takvog poteza još veći a mogućnost od propadanja neizbežna. Današnje tržiste je veliki vrtlog koji guta sve one koje naprave bilo koji pogrešan korak.
Za dobar Marketing jednog preduzeća, neophodno je da marketari dobro poznaju kanale prodaje koji su vazni za samo preduzeće.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET PRIVREDNA AKADEMIJA - Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije u Beogradu  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari