Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio micadraga 23. jun 2012. Prijavi dokument
Svojina i trziste predstavljaju dve osnovne institucije privrednog sistema. Svojina odredjuje ko ce biti ucesnik na tristu i kako ce se ponasati u trzisnoj razmeni, dok trziste predstavlja uredjeni i ustaljeni postupak odvijanja razmene. Ta uredjenost trzista znaci da postoje odredjena definisana pravila ponasanja kojih treba da se pridrzavaju ucesnici u razmeni. Na osnovu ovoga svaki ucesnik u razmeni moze da predvidja reakcije drugih ucesnika na aktivnosti koje on preduzima, kao i moguce sankcije u slucaju ako se jedan od ucesnika u razmeni ne pridrzava ustaljenih pravila ponasanja. Na osnovu ovoga moze se reci da trziste predstavlja uredjeni i ustaljeni mehanizam robne razmene.
Moze se definisati kao ukupnost odnosa ponude i traznje koji se na odredjenom prostoru i u odredjeno vreme ispoljavaju povodom razmene roba i usluga.
Da bi se neki proizvod mogao prodavati, za njega treba da postoji trziste. Ukoliko nema trzista nema ni biznisa.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.