Odlomak

U sklopu sredstava i mera poslovne i turističke politike propaganda je značajan instrument. Problematika turističke propagande je vrlo obimna i složena, tj. propagandu kao takvu treba posebno i svestrano izučavati. Polazeći od mesta turističke propagande u ovom radu i činjenice da se u okviru velikog broja posebnih radova izučavaju opšti principi politike privredne propagande, u ovom radu ćemo obraditi samo neke od značajnih specifičnosti turističke propagande.
Donošenje odluke o izboru konkretne turističke destinacije je dug proces u kojem propaganda ima poseban udeo. Propaganda je posebno značajna kada se ima u vidu strategijska uloga komunikacionog miksa i njegovog osnovnog cilja u razvijanju dovoljnog interesa, pozitivnih stavova, imidža, pozicioniranja proizvoda, pozitivnih osećanja i znanja o atributima proizvoda.
Njena delotvornost povezana je sa ostvarivanjem odgovarajućih ciljeva koji unapred moraju biti definisani. Akcije moraju biti smišljene na bazi tih ciljeva, a sredstva i metode koje koriste prilagođeni specifičnim zahtevima nosilaca poslovne i turističke politike.
Gotovo sve zemlje ulažu velika materijalna sredstva u propagandu turizma, jer turizam uz kulturnu i socijalnu misiju predstavlja značajan ekonomski faktor privredne delatnosti.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari