Odlomak

Komuniciranje se često definiše kao razmena informacija, simbolički, organizovanih kao poruke, između dva ili više i neograničenog broja subjekata, neposredno ili posredstvom medija, u određenom socijalno-političkom ambijentu i sa određenim efiktima.
Harold Lasvel komunikaciju vidi kao proces permanentne razmene informacija, odnosno: smisao komunikacije je sadržan u razmeni poruka, čije su finkcije upozorenje, savet, informacija, ubeđivanje, izražavanje mišljenja i uživanje.
Društvene nauke komunikaciji prilaze iz specifičnog ugla. Pod komuniciranjem se podrazumeva sveukupnost odnosa između pripadnika društva, a ta veza ispoljava se u tri ravni: kao psihosocijalne, materijalne, i masovne komunikacije.
2. Briga o gostu prema radnim mestima
Unutar svakog područja rada turizma i ugostiteljstva briga o gostu iskazuje se na specifičan način.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari