studenti
Mesto za uspešne studente

Komunikacija hotelskog osoblja sa gostima

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Komuniciranje se često definiše kao razmena informacija, simbolički, organizovanih kao poruke, između dva ili više i neograničenog broja subjekata, neposredno ili posredstvom medija, u određenom socijalno-političkom ambijentu i sa određenim efiktima.
Harold Lasvel komunikaciju vidi kao proces permanentne razmene informacija, odnosno: smisao komunikacije je sadržan u razmeni poruka, čije su finkcije upozorenje, savet, informacija, ubeđivanje, izražavanje mišljenja i uživanje.
Društvene nauke komunikaciji prilaze iz specifičnog ugla. Pod komuniciranjem se podrazumeva sveukupnost odnosa između pripadnika društva, a ta veza ispoljava se u tri ravni: kao psihosocijalne, materijalne, i masovne komunikacije.
2. Briga o gostu prema radnim mestima
Unutar svakog područja rada turizma i ugostiteljstva briga o gostu iskazuje se na specifičan način.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.